«Երևանի կենտրոնական փողոցների մեծ մասից պետք է հանել արագաչափերն ու տեսախցիկները». Վարչապետին առաջարկների փաթեթ կներկայացվի
ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ«Քայլ արա» շարժման առաջին իսկ օրերից ՀՀ ներկայիս վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը բազմիցս է խոսել երթևեկությանը վերաբերող խնդիրների մասին: Նա տարբեր հարթակներում ընդգծում էր, որ արագաչափերի հարցը պետք է լուծվի, տուգանքների չափերը պետք է նվազեցվեն, քանի որ դա ոչ թե երթևեկության կանոնները կամ անվտանգությունն ապահովելու, այլ ժողովրդին թալանելու միջոց է: «Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան հասարակական կազմակերպության նախագահ Տիգրան Քեյանի հետ զրույցում փորձեցինք պարզել, որպես մասնագիտացված կառույց, կազմակերպությունը պատրաստվո՞ւմ է արդյոք առաջարկներ ներկայացնել վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին: «Արդեն այդ ուղղությամբ ենք աշխատում: Նման առաջարկություններ նաև նախկին ղեկավարներին ենք ներկայացրել, իսկ հիմա ավելի ընդգրկուն փաթեթ ենք պատրաստում: Այնտեղ կլինեն ոչ միայն արագաչափերի, այլև տեսախցիկների, տուգանքների համաչափության և երթևեկության կարգավորմանը վերաբերող բոլոր հարցերն ու առաջարկները»,-Past.am-ի հետ զրույցում ասաց Տիգրան Քեյանը: Նա շեշտեց, որ քաղաքացիներն իրենց են ներկայացնում երթևեկությանը վերաբերող այն խնդիրները, որոնց հետ առնչվել են.
«Այդ խնդիրների մեջ միայն արագաչափերը չեն: Շատ հարցեր կան թե՛ ճանապարհների վիճակի, թե՛ ճանապարհային նշանների վերաբերյալ: Արագաչափերի տեղադրման առումով ևս հարցեր կան: Քաղաքի կենտրոնի շատ հատվածներում արագաչափերի տեղադրումն անիմաստ է: Մենք նույնպես հասկանում ենք, որ դա զուտ գումարներ հավաքելու միջոց է եղել, և ոչ թե կարգավորել է երթևեկությունը: Ոստիկանության պաշտոնական վիճակագրությունը դիտարկելով՝ տեսնում ենք, որ մահացու ելքով վթարների, ինչպես նաև վիրավորների թվի առումով որևէ էական փոփոխություն չկա: Կարող է, իհարկե, որևէ ամսում տոկոսային առումով դրական փոփոխություն գրանցված լինի, բայց, ընդհանուր առմամբ, տարեկան կտրվածքով ահռելի տեղաշարժ մենք չենք նկատում: Իսկ եթե մեծ փոփոխություն չես նկատում, ըստ էության, հարցը չի կարգավորվել»:
Հարցին, թե կա՞ ուսումնասիրություն՝ քանի տեսախցիկ և արագաչափ պետք է հանել, ՀԿ նախագահը պատասխանեց. «Երևանի կենտրոնական փողոցների մեծ մասը պետք է ազատվի արագաչափերից ու տեսախցիկներից: Մարզերում կան հատվածներ, որտեղ բնակավայրի վերաբերյալ ճանապարհային նշանն է տեղադրված: Այդ հատվածներում նաև արագաչափ սարք կա, թեպետ բնակավայրը տվյալ ճանապարհահատվածից ահռելի հեռավորության վրա է գտնվում: Այդ հատվածներում բնակչության հոսք, հետիոտն գրեթե չկա: Տվյալ հատվածներում ևս արագաչափերն անիմաստ են, դրանք ավելի շուտ ծուղակ են վարորդների համար: Բացի այդ, ներկայացնելու ենք մի առաջարկ, ըստ որի՝ արագաչափերը պետք է որոշակի ժամերի աշխատեն: Օրինակ՝ ակտիվ աշխատեն գիշերային ժամերին, որովհետև խիտ և ծանրաբեռնված երթևեկության ժամանակ գրեթե անիմաստ է աշխատանքը: Խիտ երթևեկության ժամանակ գրեթե անհնար է տվյալ հատվածներում արագ երթևեկելը»:
Ինչ վերաբերում է տուգանքների չափերին վերաբերող առաջարկներին՝ Տ. Քեյանը նախ նշեց, որ հարցը դեռ պետք է քննարկեն, բայց նաև ընդգծեց՝ վարորդների համար ավելի շատ խրախուսական կետեր պետք է նախատեսվեն: «Օրինակ՝ եթե վարորդը մեկ տարվա մեջ չունի արագաչափ սարքի կամ ՃՈ տեսուչի կողմից արձանագրված խախտում ու տուգանք, ապա նրան կարելի է լրացուցիչ արտոնություն տալ: Օրինակ՝ ԱՊՊԱ լրացուցիչ բոնուսը, քանի որ պահպանում է երթևեկության կանոնները: Այդ միջոցով նա շահագրգռված կլինի՝ արագությունը չի գերազանցի, մեքենան էլ ավելի մատչելի գներով կապահովագրի: Նման խրախուսական մեխանիզմներ են պետք: Իսկ պատժիչ միջոցներով մենք ոչնչի չենք հասնի»,-ընդգծեց մեր զրուցակիցը:
Տիգրան Քեյանը հայտնեց, որ մոտ օրերս կվերջացնեն փաթեթին առնչվող աշխատանքները: «Միանշանակ, վարչապետի հետ հանդիպում ենք ակնկալում: Յուրաքանչյուր հարց պատրաստ ենք քննարկել թե՛ վարչապետի, թե համապատասխան կառույցների ներկայացուցիչների հետ: Բայց հաշվի առնելով ներկա իրավիճակը, գիտենք, որ նորընտիր վարչապետը շատ այլ գլոբալ հարցեր ունի լուծելու: Ըստ իս՝ առաջիկայում հանդիպում չի լինի՝ ավելի մեծ հարցեր ու խնդիրներ կան, որոնք պետք է լուծի»,-եզրափակեց նա՝ հավաստիացնելով, որ հետագա անելիքների մասին ևս կտեղեկացնեն:
Աննա Բադալյան




















































