Երևան, 28.Նոյեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ. «Մոտ ապագայում մեզ մոտ երթևեկությունը չի կարգավորվի»

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Օրեր առաջ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հանձնարարական տվեց Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարին, Քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահին, Ոստիկանության պետին և Երևանի քաղաքապետին՝ երկու ամսվա ընթացքում ուսումնասիրել մայրաքաղաքում խցանումների պատճառները և դրանք վերացնելու ուղղությամբ առաջարկություններ ներկայացնել:
Թեմայի շուրջ «Փաստ» օրաթերթը զրուցել է «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության նախագահ Տիգրան Քեյանի հետ

– Պարոն Քեյան, որո՞նք են խցանումների հիմնական պատճառները:

– Պատճառները շատ են. վարորդները երթևեկության կանոնները պահպանելու նկատմամբ կարգապահ չեն, քաղաքային տրանսպորտն անկանոն է երթևեկություն իրականացնում: Երթևեկության ժամերը ևս խցանումների պատճառ են դառնում:

Ավտոկայանատեղիները բացակայում են: Օրինակ՝ Հերացի փողոցում մշտապես խցանումներ կան: Բժշկական համալսարանի մոտ կայանատեղիներ չկան, ստիպված երկրորդ գիծ են կայանում և խցանումների պատճառ դառնում: Այն վայրերը, որտեղ հասարակության շարժը շատ է, պետք է երթևեկությունը կանոնակարգվի: Քաղաքապետարանների, վարչական շրջանների հարակից տարածքներում պետք է կայանման տեղեր սահմանվեն, որպեսզի ավտոմեքենաները երկրորդ և երրորդ շարքերում չկանգնեն և խցանման պատճառ չհանդիսանան: Իսկ քաղաքային տրանսպորտի անկանոն երթևեկությունն ինքնին բերում է նրան, որ տվյալ հատվածում մի քանի ավտոմեքենաներ են կայանում և խնդիրներ են առաջանում: Խցանումների մեծ մասն առաջանում է խոշոր վթարների դեպքում:

– Պաշտոնական տվյալները փաստում են, որ մեքենաների ներկրումն ավելացել է: Արդյոք սա ևս խցանումների առաջացման պատճառ չէ՞:

– Մեքենաների քանակն իսկապես ավելացել է, դա պատճառներից մեկն է: Բացի այդ էլ, կան փողոցներ, որոնք ի սկզբանե նախատեսված չեն այդչափ մեքենաների միաժամանակյա երթևեկն ապահովելու համար: Ուստի պետք է այլ հանգույցներ կառուցվեն, որոնք կբեռնաթափեն հիմնական փողոցները, բայց այնպես, որ դրանք ավելի չծանրաբեռնեն ու խճճեն երթևեկությունը: Պետք է ավելացնեն միակողմանի երթևեկությունները, որոնք խնդիրը լուծելու ուղիներից մեկը կարող են հանդիսանալ:

Աթենք քաղաքում Երևանից ավելի շատ են մեքենաներ երթևեկում, քանի որ այնտեղ միակողմանի ճանապարհները գերակշռում են երկկողմանիներին, գրեթե խցանում չկա: Այնտեղ մեքենաների քանակը տասն անգամ ավել է: Մեզ մոտ կենտրոնական ավտոկայանի ճանապարհին՝ Իսակով պողոտայում են խցանումներ լինում, դա կարելի է լուսացույցերի միջոցով կարգավորել: Ավելացնեմ, որ մեզ մոտ դժվար է միանգամից երթևեկությունը կարգավորել, քանի որ վարորդների մեծ մասն անկարգապահ է: Իրենք երկրորդ գոտուց երրորդ գոտի են տեղափոխվում՝ չզիջելով ճանապարհը, խցկվում են մեքենաների արանքներում, որը տվյալ հատվածում լրացուցիչ ծանրաբեռնվածություն է առաջացնում: Վարորդն էլ պետք է կարգապահ լինի, որ խնդիրը կարգավորվի: Միայն ծրագրեր մշակելով և ընդունելով հարցը լուծում չի ստանա:

– Արդյոք հնարավո՞ր է կանոնակարգել երթևեկությունը և խնդիրը վերացնել:

– Հնարավոր է, եթե այդ ուղղությամբ աշխատեն: Դպրոցների, ուսումնական հաստատությունների մոտակայքում պետք է կայանատեղիներ ստեղծվեն: Վարորդների կարգապահության մակարդակը պետք է բարձրացնել՝ նույնիսկ դասընթացներ կազմակերպելով: Վարորդական վկայականների ձեռքբերումը պետք է մատչելի չլինի: Դպրոցներում պետք է երթևեկության կանոններ ուսուցանեն, որպեսզի դեռ փոքր տարիքից իրազեկված լինեն երթևեկության մասին: Ծանրաբեռնված հատվածներում կատարեն երթևեկության փոփոխություն: Օրինակ՝ Կոմիտաս փողոցն ամբողջությամբ փոփոխվեց՝ չորրորդ գոտի ավելացավ:

– Պատրաստվում են Երևան քաղաքի տրանսպորտային խնդիրը կարգավորելու ուղղությամբ քայլեր ձեռնարկել, մասնավորապես, գազելները փոխարինել ավտոբուսներով: Ըստ Ձեզ, ի վերջո, խնդիրը լուծում կստանա՞:

– Կառավարության տվյալ կառույցի աշխատակիցները հիմնականում տեսականորեն են մի քանի փոփոխություններ կատարում՝ պրակտիկորեն այն չկիրառելով: Իսկ դա խնդիրներ է առաջացնում: Ինձ չի թվում, որ մոտ ապագայում մեզ մոտ երթևեկությունը կկարգավորվի: Վթարների հետ կապված են խցանումներն առաջանում:Ապահովագրական գործակալությունն ուշ է տեղ հասնում, վթարված մեքենաներն ավելի երկար են կանգնում՝ զբաղեցնելով ամբողջ փողոցը: Պետք է կայանատեղիներ ստեղծել: Գազելը վերացնելով` խնդրին լուծում չի տրվի: Անկանոն երթևեկությունը պետք է կարգավորել և միակողմանի ճանապարհների թիվն ավելացնել:

 

Բաքվում պահվող հայ գերիների պաշտպանները միջնորդել են դատարանին արդարացնել նրանց Ֆասթ Բանկը հովանավորել է «Ընկերներով՝ ընկերոջ համար» բարեգործական համերգը Ի՞նչ է լինելու, եթե անձը չվճարի առողջական ապահովագրության համարՀայաստանի արևմտամետների ճամբարում խժդժություններ են Առաջնորդ, որը մտածում է ժողովրդի մասին, ոչ թե միայն իր մասին․ ինչպիսին կլինի կյանքը, երբ «Մեր ձևով»-ը առաջնորդի երկիրը Երբ որ հավատում ենք, Աստված մեզ ուղենիշ է լինում․ Մենուա Սողոմոնյան ՄԻՊ-ը անդրադարձել է Նոյեմբերյանում ուսանողին ծեծելու դեպքին. ինչ է սպասվում անչափահասներինԱՄՆ-ում արևային էներգետիկան գրեթե փոխհատուցել է էլեկտրաէներգիայի սպառման աճը ԱՄՆ-ը Թուրքիային դիտարկում է որպես բնական պատնեշ, հակակշիռ և մրցակից Վաշինգտոնի հիմնական հակառակորդների՝ Ռուսաստանի և Չինաստանի, նաև Իրանի դեմ․ միջազգայնագետ Շարունակվում են ԶՊՄԿ գլխավոր տնօրենի և ղեկավարության շրջայցերը` արտադրամասերԽուզարկություն են անցկացվել Զելենսկիի աշխատակազմի ղեկավարի տանը Նիկոլի մոտ Բաքվի քարտեզն է. Դավիթ ՍարգսյանՈղբերգական վթար՝ ԳեղարքունիքումՓաշինյանին հաջողվեց պառակտել եկեղեցին. Էդմոն Մարուքյան Մեր երկրում տեսակի պայքար է․ դա դրսևորվում է և´ քաղաքական դաշտում, և´ ԶՈւ-ում, և´ հոգևոր հարթությունում․ Աբրահամյան «Հրաժարվել Արցախից` նշանակում է հրաժարվել Հայաստանից և հայ լինելուց». երկու տարի առաջ Գևորգ Սրբազանն էր ասում ինձ հետ այս զրույցում. Սարգսյան«Արթիկ» ՔԿՀ-ի պետի տեղակալը անչափահասին ծեծելու դաժան տեսանյութի հերոսներից մեկի հայրն էԻ՞նչ փոխարժեք է սահմանվել այսօր Ես կդադարեցնեմ «երրորդ աշխարհի երկրներից» ներգաղթը. Թրամփ Եկեղեցու շուրջ տիրող իրավիճակի մասին. Վահե ԴարբինյանԵրկար ժամանակով ջուր չի լինելու «Մեր Ձևով» շարժումը՝ նոր հասարակական վերելքի խորհրդանիշ Անվտանգ, սուվերեն Հայաստանի ապագան Ռուսաստանի կողքին է. Մհեր ԱվետիսյանԲռնագրավված շուկան․ ինչ վտանգներ է ստեղծում ՀԷՑ–ի լիցենզիայի չեղարկումը Հայաստանի տնտեսության համար Երբ կառավարության տարբեր անդամներ վարչապետի գլխավորությամբ խոսում են տնտեսական մեծ վերելքների մասին թվերը այլ բանի մասին են խոսում. Նանե ԿարապետյանԱմուսինը խանդի պատճառով կնոջը կապել է ձիուց և քարշ տվել․ նա մահացել է Ամենայն Հայոց կաթողիկոսին տապալել չեն կարող. Արմեն ՄանվելյանՀամացանցում է հայտնվել Նոյեմբերյանում իրենց հասակակցին դաժան ծեծի ենթարկած տղաների տեսանյութը. (Տեսանյութ) Նիկոլն իր գլխից վերև թող չթռնի, Կաթողիկոս ընտրում է ազգային-եկեղեցական ժողովը, կրոնապետություն չենք ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են Օրվա աղոթքՏերևներն այրողները կտուգանվեն․ նախարարը խոստանում է՝ դեկտեմբերի 1-ից օդը կբացվիՂրիմի կամրջի պայթեցման մեջ մեղադրվող հայերը դատապարտվել են ցմահ ազատազրկման Աշակերտները ծեծի են ենթարկել և նվաստացրել Նոյեմբերյանի պետական քոլեջում սովորող տղային. նրանք ձերբակալվել են Հրդեհ Հովտուն գյուղում․ հաջողվել է կանխել հրդեհի տարածումը Վրաստանը հայտնել է Ադրբեջանի հետ սահմանին վարակված ծաղիկներ տեղափոխող բեռնատարի ձերբակալման մասին Սուրբծննդյան տոներից առաջ ԵՄ-ում առգրավվել է ավելի քան 8 միլիոն վնասակար խաղալիք «Գուչի»-ի հայ մոդել Արմինե Հարությունյանը նոր ֆոտոշարք է հրապարակել Հրդեհների հետևանքով բազմաթիվ վայրի կենդանիներ լքել են իրենց բնական միջավայրը և կարող են հայտնվել համայնքներին կամ բնակելի հատվածներին մոտ. Շրջակա միջավայրի նախարար Բաքվում շինծու գործերով «դատավարությանը» փաստաբանները խնդրել են արդարացման «վճիռներ» կայացնել «Խոսում են բոլորը, ես սիրում եմ գործով ցույց տալ». Խորեն Լևոնյան ՊԵԿ նախագահը կգործուղվի Հնդկաստան 12-օրյա պատերազմում Իրանի ժողովուրդը հաղթեց և՛ Ամերիկային, և՛ սիnնիստներին, դրանում կասկած չկա․ Ալի Խամենեի Հայ կարատեիստներն Ասիայի առաջնությունում մեդալներ են նվաճել Եվրախորհրդարանը Ռուսաստանի նոր տարածաշրջանների վերաբերյալ բանաձև է ընդունել Կոնֆերենցիաների լիգա․ «Նոայի» մեկնարկային կազմը Կցրտի՞․ ի՞նչ եղանակ սպասել ձմռան առաջին օրը Ձեռք են բերվել մեծաքանակ փրկարարական միջոցներ․ ՆԳՆ Խաբեություն Հաագայի Միջազգային քրեական դատարանի անդամակցության վերաբերյալ․ Էդմոն ՄարուքյանՊատգամավորները Մոսկվա կգործուղվեն