Թեժ գծերով ստացված հեռախոսազանգերը` մշտական ուշադրության կենտրոնում
ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆՄայիսի 22-28-ն ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 259 հեռախոսազանգ: Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 220-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 39 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ:
Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 75 հեռախոսազանգ, որոնցից 52-ին լուծում է տրվել, իսկ 23-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում են:
Երևանի քաղաքապետարանի տեղեկատվության
և հասարակայնության հետ կապերի վարչություն



